Welkom

Hier vindt u niet alle informatie, maar we zijn er trots op u te kunnen laten zien waar onze school voor staat. In de schoolgids kunt u vrijwel alles lezen.

Wij willen kinderen kennis laten vergaren, vaardigheden laten ontwikkelen en inzicht en begrip laten ervaren. Daarvoor bieden wij onderwijs in een zinvolle context en gebruiken wij materialen die zoveel mogelijk aansluiten bij de onderwijsbehoefte van de kinderen van nu. Wij willen ze graag een warme omgeving bieden en hen begeleiden naar een zonnige toekomst.

Onze website is een dynamische omgeving, waar we regelmatig nieuwe informatie aan toevoegen. Daardoor zal het werk ook nooit af zijn. Heeft u tips, geef ze door aan ons!

Hartelijke groet,
Het team van OBS De Zonnepoort

Gegevensbescherming

Wij beschikken over een Functionaris Gegevensbescherming. Indien u vragen en/of klachten heeft met betrekking tot uw privacy, dan kunt u contact opnemen met onze Functionaris Gegevensbeschermer. Onze Functionaris Gegevensbescherming is Frederik Petersen.

De Functionaris Gegevensbeschermer is telefonisch bereikbaar op 030 – 889 65 75 of per e-mail op frederik.petersen@lumengroup.nl. Daarnaast is de Functionaris Gegevensbeschermer ook bereikbaar via de beveiligde website.

Lumen Group B.V.
Reactorweg 301
3542 AD UTRECHT

Door op onderstaande link / plaatje te klikken vindt u alle informatie over het AVG beleid van de Stichting Wonderwijs.